Próbálja ki call center szolgáltatásunkat díjmentes pilot programunkban! 


Optimalizálja ügyfélszolgálati és értékesítési folyamatait kockázatmentesen!

Tapasztalja meg, hogyan növelheti ügyfél-elégedettségét, értékesítéseit és érdeklődői számát, valamint konverzióit professzionális, skálázható call center megoldásainkkal.

Ez a program lehetőséget ad arra, hogy a legnagyobb ügyfélkiszolgálási és értékesítési volumenű vállalatok kipróbálják szolgáltatásunkat valódi üzleti környezetben, anélkül, hogy hosszú távú elköteleződést vállalnának.

Célunk, hogy bizonyítsuk: szolgáltatásunk képes mérhetően javítani az ügyfélélményt, növelni a leadek számát és a sales hatékonyságot.


Kinek szól a lehetőség?

A díjmentes tesztidőszakot olyan nagyvállalatok számára hoztuk létre, akik magas ügyfélforgalmú, értékesítési fókuszú vagy ügyfélszolgálati tevékenységet végeznek, és nyitottak egy külső call center partner bevonására.


Ideális partnerek:

  • B2C szolgáltatók, akik több tízezres ügyfélkörrel rendelkeznek (pl. telekommunikáció, energia, biztosítás, pénzügyi szolgáltatások, oktatás, egészségügy);

  • Nagy értékesítési csapattal rendelkező vállalatok, akik kimenő hívásos kampányokat (lead generálás, időpont-egyeztetés, cross-sell, ügyfélmegtartás) tesztelnének;

  • Szervezetek, ahol a napi ügyfélinterakciók száma meghaladja az 500-at, vagy legalább 5–10 operátort foglalkoztatnak belső call centerben.

(A program nem vonatkozik egyéni vállalkozásokra, valamint mikro és kisvállalatokra)


Mit tartalmaz a tesztidőszak?

  • 1–4 hetes, kampány (sales, lead generálás, visszahívás, ajánlatkövetés stb.)

  • Képzett operátorok, előre egyeztetett script és riporting alapján

  • Mérhető eredmények: hívásszám, konverziós arány, ügyfél-elégedettség

  • Eredménykiértékelés és javaslat a hosszú távú együttműködésre


A tesztidőszak menete

  1. Jelentkezés az űrlapon keresztül

  2. Konzultáció és igényfelmérés

  3. Pilot indulása 1–4 hetes időtartamban

  4. Eredmények kiértékelése, javaslat a hosszú távú együttműködésre



Jelentkezés határideje:

2025. november 31.

A programban való részvétel korlátozott számú hely függvényében történik. Ne maradjon le: lépjen be a pilot programba, és tapasztalja meg, hogyan dolgozunk mi.


Miért minket válasszon?

  • Több mint 10 év tapasztalat a call center szolgáltatásban

  • Milliók kezelt ügyfélinterakciója

  • Skálázható, prémium minőségű szolgáltatás minden hívásnál

  • Dedikált projektmenedzser és riporting, hogy minden számadat mérhető legyen