Próbálja ki call center szolgáltatásunkat díjmentes pilot programunkban!
Optimalizálja ügyfélszolgálati és értékesítési folyamatait kockázatmentesen!
Tapasztalja meg, hogyan növelheti ügyfél-elégedettségét, értékesítéseit és érdeklődői számát, valamint konverzióit professzionális, skálázható call center megoldásainkkal.
Ez a program lehetőséget ad arra, hogy a legnagyobb ügyfélkiszolgálási és értékesítési volumenű vállalatok kipróbálják szolgáltatásunkat valódi üzleti környezetben, anélkül, hogy hosszú távú elköteleződést vállalnának.
Célunk, hogy bizonyítsuk: szolgáltatásunk képes mérhetően javítani az ügyfélélményt, növelni a leadek számát és a sales hatékonyságot.
Kinek szól a lehetőség?
A díjmentes tesztidőszakot olyan nagyvállalatok számára hoztuk létre, akik magas ügyfélforgalmú, értékesítési fókuszú vagy ügyfélszolgálati tevékenységet végeznek, és nyitottak egy külső call center partner bevonására.
Ideális partnerek:
-
B2C szolgáltatók, akik több tízezres ügyfélkörrel rendelkeznek (pl. telekommunikáció, energia, biztosítás, pénzügyi szolgáltatások, oktatás, egészségügy);
-
Nagy értékesítési csapattal rendelkező vállalatok, akik kimenő hívásos kampányokat (lead generálás, időpont-egyeztetés, cross-sell, ügyfélmegtartás) tesztelnének;
-
Szervezetek, ahol a napi ügyfélinterakciók száma meghaladja az 500-at, vagy legalább 5–10 operátort foglalkoztatnak belső call centerben.
(A program nem vonatkozik egyéni vállalkozásokra, valamint mikro és kisvállalatokra)
Mit tartalmaz a tesztidőszak?
-
1–4 hetes, kampány (sales, lead generálás, visszahívás, ajánlatkövetés stb.)
-
Képzett operátorok, előre egyeztetett script és riporting alapján
-
Mérhető eredmények: hívásszám, konverziós arány, ügyfél-elégedettség
-
Eredménykiértékelés és javaslat a hosszú távú együttműködésre
A tesztidőszak menete
-
Jelentkezés az űrlapon keresztül
-
Konzultáció és igényfelmérés
-
Pilot indulása 1–4 hetes időtartamban
-
Eredmények kiértékelése, javaslat a hosszú távú együttműködésre
Jelentkezés határideje:
2025. november 31.
A programban való részvétel korlátozott számú hely függvényében történik. Ne maradjon le: lépjen be a pilot programba, és tapasztalja meg, hogyan dolgozunk mi.
Miért minket válasszon?
-
Több mint 10 év tapasztalat a call center szolgáltatásban
-
Milliók kezelt ügyfélinterakciója
-
Skálázható, prémium minőségű szolgáltatás minden hívásnál
-
Dedikált projektmenedzser és riporting, hogy minden számadat mérhető legyen
