Rólunk - Rerum Call Center

A Rerum Call Center (Rerum Magnum Kft.) 2004 óta van jelen a piacon teljes körű call center szolgáltatással. Több száz sikeres projekt és több millió hívás tapasztalatával látjuk el ügyfeleink telefonos feladatait és erősítjük partnereink üzleti eredményeit, a legmagasabb ügyfélelégedettségi mutatókkal és országos viszonylatban is az egyik legjobb sikerességi aránnyal. B2B és B2C ügyfélkezeléssel egyaránt foglalkozunk. B2C területen olyan szolgáltatókkal dolgozunk együtt, akik több százezres ügyfélkörrel rendelkeznek, B2B oldalon pedig elsősorban olyan vállalatokat támogatunk, amelyek nagy értékesítési csapattal rendelkeznek, és rendszeresen folytatnak kimenő hívásos kampányokat.

Szolgáltatásaink lefedik a teljes spektrumot: ide tartozik többek között a telefonos értékesítés, az értékesítéstámogatás, a hideghívás alapú lead generálás, valamint ügyfélszolgálatok teljes körű üzemeltetése. Fókuszunk a minőségi munkavégzésen, az eredményorientált hozzáálláson és a folyamatos fejlődésen van. Célunk, hogy ügyfeleink számára valódi, mérhető üzleti értéket teremtsünk – legyen szó értékesítési célok eléréséről, ügyfél-elégedettség növeléséről vagy márkaépítésről. Szolgáltatásainkat országos lefedettséggel, több telephelyről végezzük, teljes mértékben a megbízóink egyedi igényeihez és elvárásaihoz igazodva. Rugalmas működésünkkel és testreszabható megoldásainkkal hosszú távú, megbízható partnerként támogatjuk Megbízóink üzleti növekedését.

Üzleti portfóliónk széleskörű és szeméyre szabott. Megbízóinkkal számos iparágban működünk együtt.
Partnereink között tudhatjuk többek között a Magyar Telekomot, a Mediánt, az IPSOS-t valamint számos jelentős hazai vállalatot KKV és Nagyvállalati szegmensben egyaránt. 
Kiemelkedően piacképes működési modelleket dolgoztunk ki a telekommunikáció, munkaerőpiaci szolgáltatások, energiaszolgáltatás, kereskedelem, pénzügyi szolgáltatások, IT megoldások, marketing, piackutatás, pályázatírás, rendezvényszervezés és sok más területen. 

Call centerünk több irodában működik felelős vezetők felügyeletével és mentorok támogatásával, országos lefedettséggel. Szolgáltatásainkat az ország bármely pontján tevékenykedő cégek részére a lehető legmagasabb színvonalon nyújtjuk. Kizárólag professzionális irodai környezetben dolgozunk, teljes munkaidős, jól képzett operátorokkal, akik folyamatos vezetői felügyelet és mentori támogatás mellett végzik munkájukat. ISO- és egyéb tanúsítványaink, valamint az elvárható call center KPI-ok hazai és nemzetközi szinten is garantálják a megbízható működést. A minőség, a megbízhatóság és biztonság a hárőm fő alapelvünk.

Célunk a folyamatos növekedés és innováció, valamint új megbízók bevonása és hosszú távú üzleti kapcsolatok kiépítése meghatározó piaci szereplőkkel. Ezt biztosítja a skálázhatóság, a fejlett technológiai háttér, a biztonság és a multichannel kommunikáció is. 
Szakértelmünk és elkötelezettségünk garanciát jelent arra, hogy minden együttműködés kölcsönösen előnyös és fenntartható legyen. 

Ha további információra van szüksége arról, hogyan segíthetünk vállalkozásának növekedésében és sikerében, kérjük keressen fel minket a kapcsolat fül alatt található elérhetőségeinken vagy töltse ki az alábbi űrlapot!  



Vélemények - Rerum Call Center:

⭐⭐⭐⭐⭐ (5.0)
Minden a megbeszéltek szerint zajlott. Profi call center, barátságos ügyintézők. A hölgyeknek kifejezetten kellemes a hangja, órákig tudtam hallgatni a minőségellenőrzés során. 
- L. András, marketing osztály

⭐⭐⭐⭐☆ (4.0)

Elégedettek vagyunk az időpont-egyeztetésekkel, bár az első héten még kellett egy kis finomhangolás, hogy megfelelő legyen a célcsoport. Ezt követően a tárgyalások rendben zajlottak, a találkozók 80-90%-ban megvalósultak. 

- B. Judit, értékesítési vezető

⭐⭐⭐⭐⭐ (5.0)
A kampány jól sikerült, a célcsoportot sikerült jól meghatározni (sok szűrési feltétel volt). Listát ingyenesen biztosítottak, ami nagy segítség volt.
– T. Gábor, CEO

⭐⭐⭐⭐⭐ (5.0)
Nagyon jó csapat, az ügyfélszolgálat minden hívásnál udvarias és segítőkész volt. 
– K. Annamária, webshop tulajdonos 

⭐⭐⭐  (3.0)

Biztosítási ügynök vagyok, az általam biztosított címlistát hamar feldolgozták, elfogadható eredménnyel. Ezt követően lakossági listát nem tudtak biztosítani. Összességében inkább elégedett vagyok, mint nem.
– Név nélkül    


Rólunk mondták, - Sikertörténetek:

A Rerummal közös kampány során 4 hét alatt több mint 70 releváns B2B időpontot szerveztek le az értékesítőinknek. A célcsoport pontos volt, az időpontokon pedig valóban minőségi érdeklődők voltak ott. Az elején volt egy kis egyeztetési nehézség az iparági szókészlettel, de ez gyorsan finomodott. Profi csapat.
Nehéz szegmensben dolgozunk (ipar), de a Rerum hideghívó csapata meglepően jól boldogult. Az online leadek többszörösét hozták. Nem voltak tolakodóak, mégis hatékonyan jutottak el döntéshozókhoz. A heti riportok átláthatóak és használhatóak voltak.
Napi 100-120 új érdeklődőt kaptunk bejövő formában Google kampányból, amiket a Rerum előszűrt és csak a valóban potenciálisakat küldte át. Ez hatalmas időmegtakarítás volt. Nélkülük nem ment volna.
Nagyon sok rossz tapasztalatunk volt a call centeres együttműködésekkel, volt olyan is, hogy a cégünk hírnevének rontása miatt feljelentést tettünk. Ezek után úgy döntöttünk, esélyt adunk a Rerumnak, és nem bántuk meg. Immár két éve folyamatosan partnerünk a cég.